Tarikh Giveaway Dilanjutkan & Sneak Peek Hadiah Misteri

Assalamualaikum and hai.


Disebabkan Peserta Giveaway I tak sampai 20 orang lagi jadi I nak lanjutkan sehingga 31 MAC 2017. Jadi tempoh sampai hujung bulan. Siapa yang tak join, jum la join sebab hadiah insha Allah berbaloi. Syarat pun senang je. Syarat nya sepatut kurang dari 20 orang giveaway dibatalkan. Tapi disebabkan I dah sediakan hadiah macam sayang sikit nak batalkan kesian pulak siapa yang dah join.


Jadi Mystery Giveaway akan dilanjutkan sehingga 31 Mac. Cepat join tau. Kalau nak join boleh tekan banner di bawah ni. Selain itu I ada  sediakan gambar sikit la antara hadiah yang pemenang akan dapat nanti. tengok kat bawah okay.











8 comments

Latest Instagrams

© Airah Syahirah. Design by Fearne.