Palazzo Pilihan Muslimah Dari ALLEMARI.CO

Assalamualaikum and hai


Pernah tak ada masalah tak ada seluar nak pakai? hahaha I memang selalu sangat ada masalah besar macam tu. Besar la sangat. Padahal seluar banyak je dalam koleksi tapi disebabkan imej dah berubah, tak ada seluar ketat-ketat dah, jeans pun kena letak tepi, pilih yang longgar-longgar je. Jadi dalam proses nak kumpul seluar palazzo.


Mungkin ada yang masih tak biasa dengan perkataan seluar palazzo ni. Pernah tak nampak seluar longgar yang bahagian kaki lebih besar sikit.  Senang cerita seluar longgar yang muslimah zaman sekarang pakai la. Memang banyak keluaran seluar palazzo sekarang. Pelbagai jenis, material, potongan dan macam-macam lagi mengikut citarasa pelanggan.


I pun kalau jumpa seluar palazzo potongan baru, atau jenis kain yang tak ada lagi dalam koleksi mesti rasa nak je beli. Lagi-lagi kalau banyak pilihan warna, confirm rambang mata nak pilih. Kenapa palazzo menjadi pilihan? Pertamanya potongan palazzo yang longgar, tak menunjukkan potongan kaki sangat sesuai untuk muslimah yang menutup aurat. Kedua, palazzo sangat sesuai dengan semua jenis baju atau ootd. Pilih je potongan palazzo yang awak suka kemudian mix and match dengan blouse pilihan. Mesti masuk je. Yang ketiga dan paling penting, palazzo dapat menutup lelemak yang ada di badan hahaha. Sesuai untuk semua jenis bentuk badan.


Jadi I nak perkenalkan palazzo favourite I sekarang. Dari Allemari.co ! Banyak pilihan warna, ada lebih kurang 20 warna palazzo yang trendy. Harga sangat la murah dan berbaloi. Keunikkan palazzo Melisa dari Allemari.co ini ialah tak perlu iron ! Material ialah buble lycra jadi memang kalau nak pakai tak perlu pun nak bazirkan masa nak gosok seluar bagai. Boleh terus pakai je. Confirm tak kedut sebab I pun dah pakai. Tak perlu risau dah lambat nak pergi kelas, dah lambat nak dating, dah lambat nak pergi kerja. Sarung je palazzo ni. Zupzap dah siap. Tak payah kelam kabut nak menggosak seluar bila dah lambat.


I paling suka bawak seluar palazzo Melisa dari Allemari.co ni pergi bercuti. Kadang-kadang ada hotel yang tak sediakan iron dalam bilik. Menyusahkan kena iron kat bahagian yang disediakan. Jadi jalan pintas dia senang je bawak palazzo Melisa yang tak payah iron ni ! Dah la tak payah iron, bila mix and match dengan blouse atau tshirt pun boleh cantik. Tak payah nak semak kepala fikir nak pakai baju lawa-lawa pergi bercuti sebab palazzo Melisa ni pun dah lawa. Gambar bawah ni masa I pergi honeymoon, pakai seluar palazzo Melisa tau. Senang !




Macam yang I cakapkan tadi Melisa palazzo dari Allemari.co ada lebih kurang 20 warna termasuk yang I pakai ni. Gambar kat bawah ni I sertakan warna-warna Melisa palazzo, ukuran, contoh pemakaian dan feedback dari pelanggan Allemari.co. Melisa palazzo yang murah, berkualiti, cantik, mempunyai pelbagai pilihan warna dan trendy.



Pelbagai pilihan warna palazzo dari Allemari.co



Ukuran dan kod warna.



Feedback customer.


Banyak lagi feedback fresh pelanggan dari Allemari.co. Boleh singgah Instagram Allemari.co untuk lihat lebih banyak feedback, gambar customer, gambar palazzo, promosi dan macam-macam lagi. Bukan sahaja ada palazzo, skirt pun ada jugak. Dua design lagi. Boleh singgah ig Allemari.co okay. Palazzo ni memang murah dari palazzo di pasaran. Material yang best, potongan yang sesuai untuk semua peringkat umur, ukuran yang sesuai sehingga L size. Tapi yang lebih dari size L pun boleh pakai sebab kain jenis boleh tegang. semestinya tak jarang !


Instagram
Allemari.co


017 563 0516
017 563 0516
017 563 0516

4 comments

  1. Ahhh lawanya semua palazo!! Siqah suka sangat palazo. Selesa dan besar. Siqah save lagi entri ni. Banyak entri Airah siqah save dah ni. Hihi. TQ for sharing <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha sama laaa airah pun suka kumpul palazzo. my pleasure

      Delete
  2. teringin nk pakai tp tak beli2.. sbb takut seluar tu jarang. nanti boleh godek2

    ReplyDelete