GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!

Assalamualaikum and hai.


giveaway, Featured, shoppingcredit, blogger, voucher,


Siapa nak join klik banner atas ni okay. I pun nak join, harap ada rezeki. Dah lama rasanya tak join contest ke giveaway ke. Bila baca antara syarat nak join giveaway ni kena nyatakan barang yang nak beli di SGshop Malaysia memang kena cuci mata kat website dia la. Terus cakap dalam hati 'kenapa murah teruk sangat website ni'. Barang dalam website ni murah sangat tak tau nak pilih mana satu. Dah la I jenis susah nak pilih barang sebab semua benda nak !



Disebabkan I dah ada list barang rumah untuk dibeli memang I survey harga untuk barang rumah jela haha. Antaranya shelf for kitchen ni. I memang dah plan nak beli yang ni untuk letak barang kat dapur tapi bila nak beli tu tak pasti hahaha duit habis ke lain je geram pulak rasanya. I suka tengok rak ni sebab nampak kemas, boleh susun barang kat rak tu senang sikit nak nampak barang apa nak guna kan. Saiz dia pun sesuai untuk dapur I yang tak berapa besar tu.


Jadi siapa nak join giveway ni boleh tekan banner okay. I nak sambung survey SGshop Malaysia sambil berangan.

4 comments

  1. Gut luck ya.. Datang singgah dr segmen yg sama.. :)
    http://www.leaazleeya.com/2017/05/giveaway-busyra-takiyudin-saya-nak.html

    ReplyDelete
  2. Goodluck, datang dari giveaway yang sama :)

    http://fatinun.blogspot.my/2017/05/giveaway-busyra-takiyudin-saya-nak.html

    ReplyDelete
  3. terima kasih sudi join GA saya. pemenang telah diumumkan.. > http://www.busyratakiyudin.com/2017/05/pemenang-giveaway-saya-nak-shopping.html

    ReplyDelete