65eDay Global Super Sales dan Free Voucher !

Assalamualaikum and hai.





Pernah tak dengar pasal ezbuy ? Kalau nak tau ezbuy menyediakan perkhidmatan membeli belah atas talian ataupun online shopping.  Jadi sekarang ni ezbuy mengadakan 65eDay iaitu Global Super Sale event ! Dah nama pun super sale confirm la potongan harga yang boleh buat I meroyan. I memang suka sangat cuci mata tengok barang online. Lepastu bukan setakat cuci mata, cuci duit lagi bagi clear tsktsk.


ezbuy menyediakan barangan dari penjual  dalam Malaysia dan luar Negara termasuk lah dari USA, Taiwan dan China. Kalau tengok barangan yang dijual di ezbuy confirm rambang mata. Banyak pilihan dan kategori  yang boleh pelanggan pilih mengikut kesesuaian. 65eDay juga memberi diskaun sehingga 90% off ! Memang puas hati nak shopping bila tengah diskaun banyak sangat macam ni. Berbaloi sebab dapat beli barang yang mahal tapi bila sale jadi murah. Jimat !


Barangan yang termasuk dalam diskaun ni lebih dari dua juta produk dari kategori Fashion Specials, Lifestyle Essentials & ezbuy’s Best Sellers. Exclusive Flash Deal pula memberikan diskaun yang hebat, dan berubah setiap hari bermula 31 May pada 12 tengah hari sehingga 5 june. Jadi kalau dah plan nak beli apa-apa barang cepat-cepat masukkan dalam cart. Masa ni memang tengah murah tau. Antara tawaran menarik yang boleh anda grab ialah Friends Deal, Share & Shop with Love Ones dan nikmati Wholesale Prices dengan lebih 300 barangan. Tawaran ini juga anda akan diupdate setiap hari ! Jadi rajin-rajin la bukak ezbuy setiap hari agar tak terlepas diskaun best.


Selain itu jangan lupa singgah Deal of the Day Section, tawaran hebat untuk setiap orang. Antara jenama yang ada diskaun ialah Sony, Tefal, Canon, Casio, Daniel Wellington Pineng, Sonicgear, Durex, Avent, Lifebuoy, Konohimitsu dan banyak lagi ! Jenama ini semua terdiri dari pelbagai kategori seperti pakaian, jam, barangan rumah, mandian, makanan dan lain-lain. Jadi barangan yang ada sales memang tidak terhad kepada satu barangan atau satu jenama sahaja. Yang pasti memang banyak pilihan.




Sempena 65eDay juga pelanggan berpeluang mendapatkan cash off voucher up to 40% off ! Bukan itu sahaja dari insider news, 65eDay juga menyediakan total cash off voucher sehingga RM660. Banyak kan? Sneak Peak sikit antara diskaun yang ada di 65eDay ialah Most Stylish Fashion Items Up To 40% Off New Season Shoes, Bags & ACC Up To 40% Off , Must-Have Beauty Makeup Up To 40% Off, Trendy Kidswear for Boys & Girls Up To 30% Off , Stationery & Books Up To 20% Off and Home Furniture & Ornamentation Up To 10% Off.






Jangan lepaskan peluang untuk membeli belah secara atas talian dengan tawaran harga yang menarik di 65eDay, Global Super Sale. Confirm tak menahan nak beli. I tengok barang rumah pun rasa macam nak je beli semua benda cantik-cantik. Berangan je dulu hahaha. Lagi satu, exclusive to followers I yang baca sampai habis haha download ezbuy app dan scan QR code di bawah untuk dapatkan RM15 off !









0 comments