McD Banana McFlurry

Assalamualaikum and hai.




Macam biasa kalau ada ais krim baru kat mcd mesti la nak cuba ! Perisa terbaru ialah pisang ataupun banana ni. I makan dalam bulan ramadhan haritu. Supper la kononnya ahaha. Aiman macam biasa nak makan ayam mcd spicy yang dah lama dia nak tapi asyik takde je. Tak ada la asyik, baru dua kali pergi tak ada haha. I punya burger ayam. Masa taip entry ni pun rasa meleleh ayaq liur nak mcd !


I order McFlurry banana. Yang lagi satu sundae banana tapi I lagi suka yang Mcflurry. Mcflurry banana ni campuran pisang yang sudah dilenyek kotttt hahahhah dengan coklat. Rasa dia sebijik macam rasa cekodok pisang. Yummy ! Kalau suka cekodok, suka la banana mcflurry ni. 




12 comments

  1. Replies
    1. Sedap kalau suka pisang mesti suka yang ni jugak

      Delete
  2. menarik nie, BV suka mana2 produk yg ada pisang. hahhaha
    boleh cuba kalau pergi mcD 😊

    ReplyDelete
  3. Siqah suka cekodok tapi macam tak boleh terima pisang dalam aiskrim. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha sedap tau siqah nanti try la

      Delete
  4. Alahai sedapnya. Mama x try lg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. try la sekarang pun ada yang perisa baru lagi hahah

      Delete

Latest Instagrams

© Airah Syahirah. Design by Fearne.